2011年3月26日 星期六

讓生活輕鬆自在

【讓生活輕鬆自在】goo.gl/dVfD7g

My philosophy is: It’s none of my business what people say of me and think of me. I am what I am, and I do what I do. I expect nothing, and accept everything. And it makes life so much easier.

我的理念是:別人怎麼說我或怎麼看我,都不關我的事。我就是我,我做我想做的事。我不指望什麼,並接受一切。它使生活變得更輕鬆。