2013年4月1日 星期一

瑪麗亞凱麗-Emotions

Mariah Carey – Emotions 

天后瑪麗亞凱麗,我們凡人只能欣賞,可別跟唱,否則你會死的很難看

You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。 
Deeper than I've ever dreamed of. 比我所有夢過的還要深沉。 
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。
Higher than the heavens above. 比天堂還要高亢。
I feel good. 我覺得很好。
I feel nice. 我覺得很棒。 
I've never felt so. 我從來沒有感到如此的。 
Satisfied. 滿足。
I'm in love. 我墜入愛河了。 
I'm alive. 我的生命依然延續。
Intoxicated. 我陶醉了。
Flying high. 在空中遨翔。 
It feel like a dream. 感覺好像一場夢。 
When you touch me tenderly. 當你溫柔的輕撫我。 
I don't know if it's real. 我不知道這是不是真的。 
But I like the way I feel Inside. 但我喜歡我裏面的感覺。
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。 
Deeper than I've ever dreamed of. 比我所有夢過的還要深沉。 
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。
Higher than the heavens above. 比天堂還要高亢。
In the morning. 早晨。 
When I rise. 當我醒來。 
You are the first thing. 你是第一個。 
On my mind. 我想到的事情。
And in the middle. 在月亮高升。 
Of the night. 的夜晚。 
I feel your heartbeat. 我感覺到你的心跳。 
next to mine. 就在我身邊。
It feels like a dream. 感覺就像一場夢。 
When you love me tenderly. 當你溫柔的愛著我。 
I don't know if you're for real. 我不知道你是不是真實的。 
But I like the way I feel Inside. 但我喜歡我裡面的感覺。
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。 
Deeper than I've ever dreamed of. 比我所有夢過的還要深沉。 
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。
Higher than the heavens above. 比天堂還要高亢。 
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。 
Deeper than I've ever dreamed of. 比我所有夢過的還要深沉。 
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。
Higher than the heavens above. 比天堂還要高亢。
You know the way to make me. 你知道要怎麼讓我。 
lose control. 失去控制。
When you're looking into my eyes. 當你望進我的雙眼。 
You make me feel so High. 你讓我感到如此亢奮。
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。 
Deeper than I've ever dreamed of. 比我所有夢過的還要深沉。 
You've got me feeling emotions. 你讓我情緒激動。
Higher than the heavens above. 比天堂還要高亢。
You've got me feeling higher. 你讓我更加亢奮。